сряда, 29 декември 2010 г.

Предновогодишно

Тъй като това е последното ми включване за тази година, иска ми се да споделя няколко неща. Първото е голямото МЕРСИ за Гери, чиято прекрасна картичка истински ме зарадва предколедно. Силно се надявам, че и моята вече е при нея.
Since this is my last turn of this year, I want to share a few things. The first is a big THANKS for Gerry, which beautiful card please me Christmas Eve. I very much hope that she already has got  mine.
Две рожденски картички са готови за новото картичкофурийско  предизвикателство "Празнична картичка". Едната ми е много, много любима. Познайте коя...
Two birthday cards are ready for new Cardsaddicted challenge "Holiday card"One of them is very very favorite. Guess which one ...
И накрая ще споделя тазгодишната порция коледни книжки, с които Наско се сдоби по празниците. Четем и препрочитаме :)
And finally I' ll share this year's portion of Christmas books, which Nasko got during the holidays. We read them again and again :)
Весело посрещане на новата година от мен!
Happy new year from me!
CCH - Punch It 

4 коментара:

Маги каза...

Картичката от Гери е много сладичка. Твойте са чудесни. :)

Биляна каза...

Картичките са чудесни, особено първата, разкошна е! И книжките на Наско са супер!

Design Elements каза...

prekrasni sa! 6te ima li i slednovogodi6ni :-)

Green-Eyed Girl каза...

Ще има, да :) Много скоро. Обещавам.