четвъртък, 2 февруари 2012 г.

От сърце

Тази година месецът на любовта ме настройва не на романтична, а на по- философска вълна. Не знам, може би е от сатурновата дупка, в която както твърдят астролозите, съм затънала до ушите... а може и да е от времето... И макар че обикновено не правя много картички за Свети Валентин, тази година направих няколко. Искаше ми се да поекспериментирам с преживяването, със структурите и емоциите... Да потърся различните любови... нюансите... пътечките към тях... И не мога да обещая, че ще спра дотук. 
Ето ги и първите две от любовните картички, които направих. 
Първата - като олицетворение на "трудната" любов. Тази, която минава през трудности, изпитания и проверки. И която е с щастлив край...
Втората картичка е за всички, които вярват, че любовта е там, където са домът и хората, които обичат. За онези, които ревниво пазят в хербария на спомените си уютната любов на семейството...
Надявам се, че съм ви заразила с любовно- философския вирус, който ме е превзел последните седмици и ще се радвам да прочета първите ви впечатления...
А междувременно ще очаквам любителите на ръчно правените красоти, които искат да получат подаръче от мен. Макар че си бях обещала тази година да пропусна играта Pay It Fotward, наруших обещанието си като се записах при Ем.
Все още не съм измислила с какво точно да ви зарадвам, приятели, но обещавам, че ще останете приятно изненадани :))) И понеже правилата са създадени, за да се нарушават, няма да ограничавам получателите до 5 :))  


18 коментара:

Creative каза...

Страхотни са картичките, Вели, в твой стил, който много харесвам (знаеш) :)
Вече се записах при Еси, но много бих се радвала да мога да се запиша и при теб :)) (ако успея да се вредя). Аз също не съм ограничила до 5 човека, затова се надявам, че не е много нахално от моя страна. Но няма да се сърдя :)), ако прецениш, че не мога. Аз така или иначе ще продължа да се наслаждавам на творенията ти тук. :*

phoenix каза...

Ей, картичките са страхотни :) - както винаги ;)
Може ли, ако не е много нахално, да се включа и аз?

Mila каза...

Уes... номер три ;)
Вили, картичката със сърцето е много яка-толкова нежна и стилна :)

Te4eto каза...

Ооо и аз с очи се влюбих в сърцето а "философски" в малката сладка къщичка! Вели, много са стилни и двете!

Handmade_by_MaDe каза...

Семпли и изчистени и те докосват точно там...в сърцето,невероятни са,Вели!

bejko каза...

Определено си постигнала в картичките това което си желала и на мен много ми допадат!И се записвам в играта и при теб.

Unknown каза...

Вели,толкова сърцати и чуствени картички,поздравления за идеята и реализацията ти,а малката къщичка направо ме разчуства-наистина любовта е там където е дома и сърцето,а в "хербария на спомените",можеш само да трупаш онези малки и пожълтели листчета,на лично щастие и преживяни емоции.Благодаря ти,че ме зареди тази сутрин с любов и емоция ,прекрасна си :)

liva каза...

Страхотни са и двете картички, но в първата ми останаха очите. Поздравления!
Бих се радвала да получа нещо изработено от теб!:)

Miss Emerald каза...

Вели, много интересни, философски и артистични виждания на любовта си предала чрез тези две картички! Харесаха ми много и двете - и като визия, и като послания! С нетърпение ще очаквам да видя още философски размисли по темата от теб!

Valchen каза...

Много хубави картички си направила за любовта! Първата обаче ми е личния фаворит с това преминало през много трудности сърце!

Green-Eyed Girl каза...

Милички, много ви благодаря да споделените размишления. Очаквам ваши координати на velianaa@gmail.com :))

BEARKIS каза...

Обичам арт-структурните търсения на "любовта"ти!!!:)))в студения ден!

♥Maria♥ каза...

Харесвам всичко, което правиш, рядко коментирам, но тази картичка ме остави без дъх и просто не можех да се сдържа! Чудесна е!!! :)

Em каза...

И двете картички са прекрасни! Толкова емоция се лее от тях! Много ми хареса малката къщичка, която си сложила на втората картичка, ужасно симпатична е!


Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

Hristovica каза...

Чудесни са!Винаги съм си мислила,че всяка любов оставя различни следи на сърцата ни и съм си го представяла точно така - синьото сърце.Развълнуваха ме.

Svetla * каза...

уау ! Докато разбера , че си се включила в играта и ето вече има 15 коментара преди моя ;)))) Картичките ти са прекрасни ! И между другото, ако имаш желание заповядай в моя блог и в моя списък на картичко-получатели , защото и аз се записах на няколко места :)

KalySto каза...

Разкошни,както винаги! Много ми харесва как експериментираш с техниките и как създаваш атмосфера и настроение!Поздрави от мен!

skylife каза...

Супер яки картички...аз малко със закъснение да си кажа...Обаче това сърце много ме радва браво!!!