понеделник, 6 февруари 2012 г.

Любов и други експерименти

Едно от най- любимите ми стихотворения на Христо Фотев започва така: 
"Кълна ви се - аз всичко бих повторил. 
Аз всичко бих отново изживял,
излюбил, изпътувал, изговорил, 
измолил и изплакал,
и изсмял..."
Спомних си за него, докато правех тези две картички. А също и за любовите, спомените и преживяванията, които са ме направили това, което съм. За горчивата и сладката страна на любовта, драматичната и еуфоричната, романтичната и ексцентричната...  
Любовта в червено и черно, с елементи на вечност...
И един малък поздрав към всички любители на котки :) Бърза рисунка от снеговалежно време.

15 коментара:

dani's cards каза...

Вратичка,ключе,сърчице...много ми харесва..много любовно..

Miss Emerald каза...

Вели, как успя да предадеш толкова много лица на любовта само с две толкова великолепни и изпълнение с прекрасен артистизъм, картички? Благодаря и за поздрава!

Donika каза...

Вели тази мъничка вратичка от къде я изнамери- направо е очарова. Наистина драматична изглежда любовта ти, но съм сигрна че се щастлива!Благодаря ти!

Mia каза...

Първата картичка е невероятна!!

Deni каза...

Прекрасни са и двете картички!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Вели - прекрасни картички .....много мила и чувствена публикация, а тази малка вратичка ме плени - от къде я намери толкова малка и реалистична!
Поздрави и прегръдки!

Valchen каза...

Много са красиви и двете, много са оригинални и ефектни!

Маги каза...

Тази малка вратичка е очарователна. Прекрасни картички, Вели!

Green-Eyed Girl каза...

Момичета, сърдечно благодаря за милите думи. По въпроса с вратата... беше част от плюшкиновата ми колекция, само за ценители, хихихи ;)

Cvety каза...

Чудесни са картичките - различни, впечатляващи и.. говорещи :)
Поздравления и успех!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Вели, картичките ти са уникални..и двете! Цветовете са чудесно съчетани, а композицията..- царица си просто! И аз като момичетата се влюбих във вратичката - така на място поставена в твоята картичка. Всички акценти са ..чудесно подбрани!
Едно голямо гуш от мен и ти благодаря,че се включи в Хоби предизвикателство №6 "Вино и любов" зададено от Valchen! Добре дошла!

Creative каза...

Какво да ти кажа .. фен съм ти :)

Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

Art With Heart каза...

Невероятни!!!

Handmade_by_MaDe каза...

Разкошни са,Вели!В първата направо се влюбих...страхотна!

Mila каза...

Вели, сътворила си страхотни картички-с невероятен романтичен заряд :)