събота, 30 април 2011 г.

Таг компания * Tag Company

През последните дни прекарвам всяка свободна минута в експериментиране със структури, маски и фонове. Причината е, че най- сетне се престраших да се пробвам на руска почва. С конкурса за тагове на Питерский скрапклуб (тези момичета са абсолютни виртуози в скрапбука). Темите: природа, любов и пътешествие. Условията: размер 14х7; максимално количество печати за фон, детайли, висулки... върху тага и абсолютна свобода в стила и техниките на изработване.
The recent days I spend every free minute in experimentation with structures, masks, and backgrounds. The reason is that I finally courage to try on Russian soil. For the tag competition of Piterskiy skrapklub (these girls are absolute virtuosos in scrapbooking). Topics:nature, love and journey. Conditions: size 14x7; maximum stamps for background, detailspendants ... on the tag and absolute freedom in the style and techniques of construction.
Ето какво сътворих и успях да се хвана на опашката в последната минута (срокът изтича днес). С печати, мастила и бои. Да, можех да се справя и по- добре, но времето ми беше малко. Стискайте палци! 
Here is what I created and managed to catch the tail at the last minute (expires today). With stamps, inks and paints. Yes, I could cope better, but my time was less. Cross your fingers!
Природа (единствената волност, която си позволих, са капчиците роса).
Nature (the only liberty that I allowed myself are dew drops).
Любов
Love
Пътешествие (или Paris mon amour)
Travel (or Paris mon amour)

16 коментара:

Addii каза...

Много ми харесаха,особено този с дървото!

Te4eto каза...

Кажи само кога да стискаме палци.
Страхотна работа, мнооого ми харесват и трите, а природния още повече! Желая ти успех!

Unknown каза...

Стискам ти палци,разкошни са,но първата ми е фаворит!Поздравления :)

Поли каза...

Красота! Няма какво да се притесняваш от рускините - дерзай!

Hristovica каза...

Страхотни са...

~Gery~ каза...

Нямам думи направо! Мен този стил хич не ми се удава, но затова пък искрено се възхищавам на хора, които го умеят, а ти ставаш все по и все по-добра :) Браво, мила! Стискам ти палци!

Green-Eyed Girl каза...

Много сте мили, наистина :)

Ani каза...

Прекрасни са!

Boryana каза...

Продължавай да опитваш тези неща! На прав път си, защото тези са уникални! Особено тагът Природа!

- каза...

И на мен ми допадна Природа, но и Пътешествие :) Можеш да се състезаваш с рускините, таговете ти привличат вниманието и се помнят, така че-успех! :)
И ЧРД със закъснение :)Желая ти след много, много, много над десет години да се чувстваш така, сякаш си на десет и още малко !:)

Маги каза...

Страхотни тагове! Стискам ти палци.

GerganaG каза...

Много са хубави, прекрасни направо, а тази първата ме грабна от пръв поглед.

Green-Eyed Girl каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
merypoppins каза...

Харесват ми!Много оригинални!Стискам силно палци!
Успех!!!

Green-Eyed Girl каза...

Лара, благодаря ти за хубавите пожелания! Благодаря на всички, които се отбиха и коментираха :)

valenbergia каза...

Чудесные теги!:)))))