петък, 29 април 2011 г.

На десет и още малко :)

"Мамо, ти на колко години ставаш днес", попита синът ми веднага след честитката сутринта. "На десет и още малко", отговорих аз, макар да съм наясно, че това "малко" са цели 22 години :) За 7- годишно момче като него обаче десет години си е сериозна възраст. Ето затова дели познатите си на "такива, които са под десет" (всички, с които си играе) и "такива над десет" ("сериозните"). И понеже все още съм в списъка с приятелите му за игра (а това сигурно няма да е още дълго :)), а времето, когато бях на десет е... ехееее... реших, че това би бил най- честният отговор на въпроса му. В този контекст (и аз като руснаците) бих искала да вдигна наздравица за всички, които са на "десет и малко"! Да сме живи и здрави :))
А ето кой ще отнесе почерпката у дома
1. Te4eto
2. Deni
3. Deni 
4. Miss Emerald
5. Goldie
6. Fragola
7. Bearkis
8. Рени
9. Iva
10. Веселанка
11. Cvety
12. Hrisi
13. Veselina
14. Rumilina
15. Florilea
16. ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ
17. Лара
18. Hristovica
19. Simonne
20. Поли
21. ♥Maria♥
22. Rачето
23. Dimitrina
24. Merypoppins
25. Bora
26. Kras
27. Anji78
28. Netty
29. GerganaG
Честито на Florilea! Много вдъхновение за нови красиви творения ти пожелавам! Моля те, изпрати ми адреса си на velianaa@gmail.com. Хубав ден на всички! 

8 коментара:

Creative каза...

Честит празник, Ани! Освен да си жива и здрава, искам да ти пожелая и винаги не само да си на 10 и още малко :), а и да се чувстваш на толкова - винаги :)! Много радост и усмивки ти пожелавам, много реализирани мечти! Много положителни емоции, споделени с най-близките ти на сърцето хора!

Kras каза...

Честит празник, Ани! Пожелавам ти много щастие и много творчески емоции.

Toni каза...

Честит рожден ден! Много късмет, много усмивки и още много пъти по десет :)

Поли каза...

Честит празничен ден, много позитивизъм, и време за любимите хора и любимото хоби.

Veselina каза...

Честит рожден ден! Много здраве, щастие, късмет и приятни мигове с любими хора и приятели!

Esi каза...

Честит рожден ден и от мен! Бъди здрава и щастлива!

Addii каза...

Честит рожден ден!Много здраве и късмет!

Green-Eyed Girl каза...

Благодаря ви за страхотните пожелания! Прегръдки :)