понеделник, 21 март 2011 г.

Пролетно

Не защото днес е първа пролет и не защото прогнозата на синоптиците обещава повече цъфнали дървета и птичи песни, на мен ми е пролетно. След няколко мъчителни безсънни нощи в грижи за болното ми момче, днес най- сетне преборихме температурата и острите болки в гърлото :)) Сега дори потоп да се излее от небето, на мен все така ще ми е слънчево :))
Честита първа пролет на всички и нека ни е пролетно през цялата година! Поздрави от мен и любимия ми Joe Hisaishi :)
Not because today is the first day of spring and not because the weathermen's forecast promises more blooming trees and birdsongs, to me it is spring. After several sleepless nights caring for my sick boy, today we finally wrestle temperature and acute sore throat:)) Now even a deluge to pour from heaven to me I'll still be sunny:)) Happy Spring to all and let us be spring all year! Greetings from me and my favorite Joe Hisaishi:)





11 коментара:

Te4eto каза...

Честита пролет и дано да забравиш всякакви болести!

Jade каза...

Lovely! Thanks for playing along at Card Cupids!

Neli каза...

Честита пролет и от мен! Много красива картичка! Поздрави!

Cvety каза...

Толкова е различна и свежа катичката.. много е готина :)
Целогодишно пролетно настроение и на теб желая!

Miss Emerald каза...

Чудесна картичка с много пролетен дъх и настроение! Нека и при теб пролетното и слънчево настроение не бъде засенчвано повече от облаците на болести!

Green-Eyed Girl каза...

Благодаря на всички за милите думи, Дени, наградата ти много ме зарадва :) Бъдете здрави и много щастливи!

Esi каза...

Здравей! Твоят блог е един от 15-те, които ме вдъхновяват. Повече може да прочетеш тук: http://esipassions.blogspot.com/2011/03/blog-post_22.html

Veselina каза...

Много красива и стилна картичка! Честита пролет и дано всички болести вече си отидат!

Petia каза...

Честита първа пролет и на теб и се радвам, че момченцето ти е добре вече! Картичката е прекрасна! Благодаря ти, че се включи в предисвикателството на Картичкофурии!

Creative каза...

Бях сигурна, че съм писала тук, но .. явно не ..
Надявам се вече малчо е добре и двамата да сте отпочинали :)
А картичката ти е приказна!

Debs каза...

great spring card :0)..thanks for joining us at WNW...hugs Debs x